Πέμπτη, Δεκεμβρίου 20, 2007

HOL (Hellas on Line) : ΜΑΚΡΙΑ

   Πριν αφηγηθώ την απίστευτη ταλαιπωρία που αντιμετώπισα εξαιτίας της απαράδεκτης εξυπηρέτησης πελατών της HOL, για όποιον βαριέται να διαβάσει όλο το κείμενο, ιδού ο ένας και μοναδικός λόγος να μην την επιλέξετε : Δεν υπάρχει κατάστημα στην Θεσσαλονίκη (πιθανολογώ ότι το ίδιο συμβαίνει και σε πολλές άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας) με αποτέλεσμα σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην σύνδεση Internet ή σταθερής τηλεφωνίας που πρόσφατα διαφημίζουν (τρομάρα τους) να πρέπει να συνεννοηθείτε αποκλειστικά από το τηλέφωνο στον αριθμό 13844, στο οποίο περιμένεις από 30 λεπτά μέχρι 45 λεπτά για να απαντήσουν.

   Πάμε τώρα στα περιστατικά όπως έγιναν. Στις 20 Νοεμβρίου διαπιστώνω ότι δεν έχω πρόσβαση στο Internet. Στις 21 Νοεμβρίου ενημερώνω τηλεφωνικά στον αριθμό 13844 την HOL για την βλάβη, αφού περίμενα στο τηλέφωνο 40 λεπτά! Εκτός της πρώτης τηλεφωνικής επικοινωνίας, ακολουθούν άλλες πέντε (5) τηλεφωνικές επικοινωνίες την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2007, την Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2007, την Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2007, την Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007 και την Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2007. Σε κάθε μία από αυτές ο χρόνος αναμονής μέχρι να απαντήσει κάποιος υπάλληλος ήταν κατά μέσο όρο 30 - 40 λεπτά. Σημειωτέον ότι στις 3 από τις 5 τηλεφωνικές επικοινωνίες μίλησα με τον ίδιο τεχνικό της εταιρείας, τον κ. Τσακίρη! Είτε εγώ είμαι τόσο τυχερός ώστε να πέφτω μονίμως στο ίδιο άτομο, είτε η HOL έχει ένα άτομο στην τεχνική εξυπηρέτησή της για όλη την Ελλάδα (ή τουλάχιστον για την Θεσσαλονίκη).

   Όπως φαντάζεστε, οι παραπάνω τηλεφωνικές επικοινωνίες δεν απέδοσαν. Σε κάθε μία από αυτές, ο εκάστοτε υπάλληλος επαναπροωθούσε το αίτημά μου για επίλυση του τεχνικού προβλήματος. Πριν από μια βδομάδα λοιπόν αναγκάστηκα να αποστείλω fax για την διακοπή της σύνδεσης και την επιστροφή των χρημάτων μου για τους προπληρωμένους μήνες κατά τους οποίους δεν θα είχα πρόσβαση στο Internet, ενώ παράλληλα φρόντισα να κάνω αίτηση στον ΟΤΕ για σύνδεση Conn-X. Την αίτηση διακοπής μου ακολούθησαν 2 (!!) επιβεβαιωτικά τηλεφωνήματα από την εταιρεία (αν είναι να χάσουν πελάτη έχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση).

   Σήμερα το πρωί, 20 Δεκεμβρίου μετά από ένα μήνα ακριβώς, η HOL παρά την αίτηση διακοπής μου, αποκατέστησε το τεχνικό πρόβλημα και διαπίστωσα έκπληκτος ότι έχω και πάλι πρόσβαση στο Internet. Έπρεπε να κάνω αιτηση διακοπής για να ασχοληθεί το τεχνικό τμήμα της εταιρείας με τη γραμμή μου; Ή επειδή απαιτώ χρηματική αποζημίωση για τους προπληρωμένους μήνες έσπευσαν να διορθώσουν το τεχνικό πρόβλημα ώστε να μη χρειαστεί να επιστρέψουν λεφτά;

Ετικέτες , ,

7 Comments:

At 5 Φεβ 2008, 9:36:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Και που να δεις τι έπαθε ένας φίλος μου με την εν λόγω εταιρία. Μένει στο κέντρο της Αθήνας και περίμενε επί 3 μήνες να γίνει η σύνδεση ώσπου τελικά έκανε αίτηση για Connex.

 
At 6 Φεβ 2008, 3:52:00 μ.μ., Blogger vbesiou said...

Βλέπω κι εσύ την έχεις πατήσει με το internet...
Σε συμπονώ πραγματικά...Μου έτυχε κάτι παρόμοιο με τη forthnet και τελικά για να σωθώ κατέληξα στην conn-X...

 
At 6 Φεβ 2008, 9:08:00 μ.μ., Blogger εμμανουηλ said...

Όλοι στην Conn-X καταλήγουν. Οι ιδιωτικές εταιρείες τηλεπικοινωνιών απαρτίζονται από τόσο ΑΣΧΕΤΑ και ΑΝΙΚΑΝΑ στελέχη, που καταφέρνουν να διώχνουν τους απογοητευμένους από τον ΟΤΕ πελάτες τους, πίσω στον ΟΤΕ!

 
At 18 Σεπ 2008, 1:52:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ρε παιδια χαλαρωστε λιγο! για να ξερεται ολες οι εταιριες εχουν προβληματα ακομα και ο Ο.Τ.Ε (οχι δεν ειμαι υπαλληλος της HOL)

 
At 18 Σεπ 2008, 2:20:00 μ.μ., Blogger εμμανουηλ said...

ακόμα και μέχρι σήμερα, με παίρνουν τηλέφωνο που και που από την hol ρωτώντας με τί συμβαίνει κ.τ.λ.

έχω κάνει διακοπή σύνδεσης 4-5 φορές και αυτοί ακόμα κοιμούνται.

δεν με ενδιαφέρει τί προβλήματα έχει η κάθε εταιρεία. αυτό το μπάχαλο όμως αυτής της κωλοεταιρείας ούτε το έχω ξαναδεί ούτε μπορώ να το ανεχτώ.

αντίθετα ο ΟΤΕ, που όπως λες έχει προβλήματα, όταν παίρνεις τηλέφωνο απαντάνε σε λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα κάθε φορά.

όταν θα την πάθεις κι εσύ από μια "εταιρεία" σαν την hol θα αλλάξεις άποψη.

 
At 23 Οκτ 2008, 10:16:00 π.μ., Blogger Lexy said...

Συμφωνώ απόλυτα για την απαράδεκτη εξυπηρέτηση της HOL. Δύο φορές είχα την ατυχία να την επιλέξω ως internet provider και το μετάνιωσα και τις δύο.

 
At 17 Αυγ 2009, 11:18:00 μ.μ., Blogger Unknown said...

Αυτο που ονομαζουν αυτοι εξυπηρετηση πελατων επρεπε να ονομαζεται αγανακτηση πελατων.Ειναι απιστευτα ανικανοι ,ουτε τα site τους δουλευουν σωστα.Απο εχθες προσπαθω να δημιουργησω username & password στην χαζοσελιδα τους αλλα τιποτα.
Αλλα λει ο ενας αλλα ο αλλος, θεωρητικα ειναι ενεργοποιημενο το adsl απο 27/07/2009 αλλα εγω δικτυο ακουω και δικτυο δεν βλεπω...
Αυριο αιτηση απαλλαγης.Να εισται ολοι καλα και μακρια απο hol...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home